FAQs

Bestilling

Hvordan gennemfører jeg en bestilling?

For at afgive en bestilling skal du først og fremmest vælge de ønskede varer i webshoppen, udfylde oplysninger omkring forsendelse og fakturering – og trykke på “Afgiv ordre”. Før du betaler, vil du både kunne se totalprisen for dit køb samt eventuelle moms- og forsendelsesomkostninger. Bemærk, at eventuelle kortgebyrer først vil fremgå, når du går til betalingssiden.

Har du tidligere været kunde og oprettet en personlig konto, bedes du logge ind, da dine oplysninger omkring forsendelse og fakturering vil være gemt her til fremtidige køb.

Hvordan ved jeg, at min bestilling er gennemført?

Når din bestilling er gennemført, vil du automatisk modtage en kvittering for købet på både din skærm og via e-mail. Kvitteringen er en bekræftelse på, at vi har modtaget din afsendte bestilling. Når købet er endeligt godkendt af os, vil du modtage endnu en e-mail med en ordrebekræftelse og faktura for dit køb. I e-mailen vil du modtage et track and trace, så du kan følge din ordre, når din bestilling er pakket og afsendt fra lageret.

Har du afsluttet en bestilling, men ikke modtaget en ordrebekræftelse umiddelbart efter på din e-mail, kan det skyldes, at ordren ikke er gennemført, eller at din e-mailadresse ikke er blevet indtastet korrekt. Ordrebekræftelsen kan også være havnet i spamboksen i din e-mail.

I tilfælde af fejl ifm. din bestilling er du velkommen til at kontakte os på webshop@keepitsimplestupid.dk

Kan jeg kun gennemføre en bestilling online?

Det er desværre ikke muligt at bestille over hverken telefon, e-mail eller tilsvarende. Alle køb skal foretages i vores webshop online på www.keepitsimplestupid.dk

Har du brug for hjælp til at gennemføre en ordre, er du velkommen til at kontakte os på tlf. +45 20598050 (mandag – fredag kl. 09-16).

Hvordan annullerer eller ændrer jeg min ordre?

Vi kan af sikkerhedsmæssige årsager ikke hæve over det beløb, som du har handlet for, når du har gennemført et køb på www.keepitsimplestupid.dk. Når din ordre først er bekræftet, og du har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail, er det derfor ikke muligt at tilføje varer eller ændre i din ordre.

Ønsker du at købe flere varer, bedes du foretage et nyt køb i webshoppen.

Ønsker du at annullere dit køb, henvises du venligst til afsnittet “Returnering” nedenfor.

Oprettelse af konto – er det nødvendigt at oprette en konto for at kunne gennemføre en bestilling?

Nej – det er ikke nødvendigt at oprette en konto for at foretage køb på www.keepitsimplestupid.dk

Vælger du at oprette en personlig konto, vil du ved fremtidig login på “Min konto” kunne finde følgende informationer:

  • Leverings- og faktureringsoplysninger
  • Nuværende og tidligere ordrer
  • Din e-mailadresse
  • Kodeord til kontoen

 

Du har til enhver tid mulighed for at ændre i dine gemte oplysninger eller slette din konto.

Hvordan sporer jeg min ordre?

Du vil altid blive opdateret på din ordrestatus via e-mails, der fremsendes ifm. køb og fragt af din ordre – uanset om du har oprettet konto hos os eller ej.

Ved at logge ind på din konto vil du kunne følge status for behandlingen af din ordre på vores hjemmeside. Dette vil ikke være muligt uden et gyldigt login.

Varen er udsolgt – kan jeg forudbestille?

Det kan forekomme, at enkelte varer er udsolgte i en periode. Det er desværre ikke muligt at forudbestille en udsolgt vare, men du er meget velkommen til at kontakte os, så du kan få oplyst, hvornår vi igen forventer varen på lager.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Betalinger på www.keepitsimplestupid.dk kan foretages med betalingskort eller via PayPal.

Betalinger i webshoppen kan foretages med følgende betalingskort:

  • Dankort og Visa/Dankort
  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • JCB
Jeg handler fra et ikke-EU land og skal ikke betale dansk moms – hvad gør jeg?

Alle priser på produkter og fragtomkostninger på www.keepitsimplestupid.dk er som udgangspunkt angivet i DKK (på dansk) og Euro (på engelsk) og er inklusiv 25% moms. Denne bliver automatisk pålagt priserne i webshoppen.

Ved salg til ikke-EU lande, fratrækkes momsen automatisk inden godkendelse af købet i webshoppen.

Er det sikkert at betale online?

Alle betalingsoplysninger behandles fortroligt. Der gemmes ingen oplysninger om betalingen, efter den er gennemført. Alle betalingsoplysninger på www.keepitsimplestupid.dk bliver krypteret mellem din computer og PBS (pengeinstitutternes betalingsservice) med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at KISS keep.it.simple.stupid. ApS eller tredjepart ikke kan aflæse dine betalingsoplysninger. Det er derfor helt sikkert at handle i vores webshop.

Levering

Til hvilke lande leverer I fragtfrit?

KISS keep.it.simple.stupid. leverer fragtfrit med omdeling* i hele Danmark – samt til en lang række lande inden for Europa:

  • Belgien
  • Danmark
  • Finland* (bemærk – uden omdeling)
  • Frankrig
  • Holland
  • Italien
  • Luxembourg
  • Polen
  • Slovakiet
  • Slovenien
  • Spanien
  • Storbritannien
  • Sverige
  • Tjekkiet
  • Tyskland
  • Ungarn
  • Østrig
Hvilke lande leverer I til mod betaling af fragtgebyr?

Mod fragtgebyr tilbyder vi levering til en lang række lande både i og uden for Europa:

  • Albanien
  • Algeriet
  • Amerikas Forenede Stater (USA)
  • De Amerikanske Jomfruøer
  • Andorra
  • Anguilla
  • Antigua og Barbuda
  • Argentina
  • Aruba
  • Australien
  • Bahamas
  • Bahrain
  • Bangladesh
  • Barbados
  • Belize
  • Bermuda
  • Bhutan
  • Bolivia
  • Bosnien-Herzegovina
  • Brasilien
  • Brunei
  • Bulgarien
  • Cambodia
  • Canada
  • Caymanøerne
  • Chile
  • Colombia
  • Costa Rica
  • Cypern
  • De Britiske Jomfruøer
  • Dominica
  • Den Dominikanske Republik
  • Ecuador
  • Egypten
  • El Salvador
  • Estland
  • Filippinerne
  • De Forenede Arabiske Emirater
  • Fransk Guyana
  • Gibraltar
  • Grækenland
  • Grenada
  • Guadeloupe
  • Guatemala
  • Guernsey
  • Guyana
  • Haiti
  • Honduras
  • Hong Kong
  • Hviderusland
  • Indien
  • Indonesien
  • Irak
  • Irland
  • Island
  • Israel
  • Jamaica
  • Japan
  • Jersey
  • Jordan
  • Kina
  • Kroatien
  • Kuwait
  • Laos
  • Letland
  • Libanon
  • Libyen
  • Liechtenstein
  • Litauen
  • Macao S.A.R., Kina
  • Makedonien
  • Malaysia
  • Malta
  • Marokko
  • Martinique
  • Mexico
  • Moldavien
  • Monaco
  • Montserrat
  • Myanmar
  • Nepal
  • New Zealand
  • Nicaragua
  • Norge
  • Oman
  • Pakistan
  • Panama
  • Paraguay
  • Peru
  • Portugal
  • Puerto Rico
  • Qatar
  • Rumænien
  • Rusland
  • Saint Kitts og Nevis
  • Saint Lucia
  • Saint Vincent og Grenadinerne
  • Saudi Arabien
  • Schweiz
  • Singapore
  • Sri Lanka
  • Sydafrika
  • Sydkorea
  • Surinam
  • Syrien
  • Taiwan
  • Thailand
  • Trinidad og Tobago
  • Tunesien
  • Tyrkiet
  • Turks- og Caicosøerne
  • Ukraine
  • Uruguay
  • Venezuela
  • Vietnam
  • Yemen
  • Østtimor
Hvad koster fragten?

Fragtomkostninger vil variere fra land til land. De samlede fragtomkostninger vil kunne ses i webshoppen inden købet gennemføres.

Til lande, hvor www.keepitsimplestupid.dk ikke tilbyder fri fragt, betaler køber samtlige leverings- og fragtomkostninger – samt eventuelt told og afgifter forbundet med købet.

Fragtprisen afhænger af destination, vægt og volumen og pålægges købssummen inkl. moms ved køb inden for EU og ekskl. moms ved køb uden for EU. Fragtprisen vil fremgå særskilt under købsprocessen.

Hvilke leveringsmuligheder tilbyder I?

Med mindre andet er aftalt særskilt mellem køber og www.keepitsimplestupid.dk, er det KISS keep.it.simple.stupid., som vælger distributør til den af køber oplyste leveringsadresse.

KISS keep.it.simple.stupid. benytter følgende distributører inden for Europa:

  • Postnord (Danmark)
  • GLS Express (Tyskland)
  • Schenker (Sverige)
  • Bring (Finland)
  • DHL Weltpaket (Belgien, Frankrig, Holland, Italien, Luxembourg, Polen, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Tjekkiet, Ungarn, Østrig)
  • UPS Economy (øvrige lande i Europa)

 

KISS keep.it.simple.stupid. benytter følgende distributører uden for Europa:

  • UPS Economy
Hvad er distributørens ansvar i forbindelse med levering?

Som udgangspunkt dækker fragtprisen kun levering til kantsten. Det kan derfor være en god idé at tjekke, hvordan din distributør kan være dig behjælpelig med at få store møbler bragt indenfor. Hvis du ikke er hjemme på det formodede leveringstidspunkt, er det ligeledes en god idé at kontakte distributøren, så I kan træffe nærmere aftale om leveringsstedet (eksempelvis i din carport eller hos en nabo). Bemærk, at en sådan aftale altid vil være på eget ansvar.

Når du har gennemført dit køb i webshoppen, vil distributøren fremgå af din ordrebekræftelse.

Hvor lang leveringstid er der på mit køb?

Bestillinger modtaget på hverdage før kl. 12.00 (dansk tid) afsendes som udgangspunkt fra lager samme dag. Afgives ordrer efter kl. 12.00 (dansk tid) – eller i weekender – afsendes varen fra lager førstkommende arbejdsdag.

Afhængig af destinationen, vil levering normalt ske inden for følgende antal arbejdsdage. Oplyste leveringstidspunkter er vejledende og kan således fraviges.

  • I Danmark – 1 dag (dag-til-dag)
  • Uden for Danmark – 2-8 dage

Returnering

Kan jeg returnere mit køb?

Fortryder du dit køb, skal du returnere produktet senest 14 dage efter modtagelsen.

Forud for returneringen skal du huske at give os besked på webshop@keepitsimplestupid.dk

Ved reklamationer har du 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven.

Se yderligere om fortrydelsesret og reklamationer i vores salgs- og handelsbetingelser.

Hvordan kan jeg returnere mit køb?

Ønsker du at returnere et KISS produkt, bedes du læse følgende vejledning og udfylde retursedlen, som du kan downloade på følgende link: Returseddel

Du bedes gøre følgende:

  • Udfyld retursedlen
  • Pak produktet ind som da du modtog det – ved fortrydelse af køb returneres i original emballage
  • Vedlæg returseddel og kopi af købsfaktura i pakken
  • Send pakken til:

 

Dansk e-Logistik
Att.: KISS keep.it.simple.stupid.
Heeringvej 25, Dalby
4690 Haslev
Danmark

Hvornår returneres købsbeløbet?

Når lageret har modtaget pakken, vil de behandle sagen hurtigst muligt. Pengene vil blive ført retur til det betalingskort, der er benyttet ved købet.

Kan jeg ombytte til en anden vare?

Vi har desværre ingen mulighed for at ombytte til en anden vare. Ønsker du at bytte en vare til en anden type vare, f.eks. til en anden farve, bedes du returnere varen som beskrevet under afsnittet  “Hvordan kan jeg returnere mit køb?” Du bedes herefter bestille den ønskede vare på ny i vores webshop www.keepitsimplestupid.dk

Opdaterer…
  • Ingen produkter i kurven.